Gyakran ismételt kérdések

Összegyűjtöttük a hozzánk leggyakrabban beérkező kérdéseket a rendeléssel, szállítással és termékinformációkkal kapcsolatban.

Amennyiben ezen felül bármilyen kérdése merülne fel, kérjük, írja meg ügyfélszolgálatunknak (ilovemydog@ilovemydog.hu) vagy keressen bennünket elérhetőségeink bármelyikén.

 

Tartalomjegyzék
1. Rendeléssel és fizetéssel kapcsolatos kérdések
2. Szállítással kapcsolatos kérdések
3. Termékinformációval kapcsolatos kérdések

1. Rendeléssel és fizetéssel kapcsolatos kérdések

Milyen fizetési módot válaszhatok a megrendelésemnél?

- Azonnal kifizetheti bankkártyával a rendelést a SimplePay rendszerén keresztül.
- Kiszállításkor a GLS futárnak is fizethet készpénzzel vagy bankkártyával.
- Előre utalás esetén a megrendelés leadása után küldünk egy emailt a számlával és a fizetési részletekkel.

2. Szállítással kapcsolatos kérdések

Külföldre megoldható a rendelés?

Sajnos megrendelést csak magyarországi címre tudunk postázni.

Mennyi idő alatt ér ide a csomagom?

A rendelés leadásától számított 1-2 napon belül általában feladjuk a kért terméket. Amennyiben ettől eltérő szállítási idővel tudjuk csak Önhöz eljuttatni a csomagot, mindenképpen jelezzük. 

A GLS futárszolgálat a feladástól számított 48 órán belül általában kiszállítja a csomagokat, de előfordulhatnak olyan esetek (pl. Karácsony), amikor megnövekedhet a szállítási idő.

Fizethetem-e az utánvétes csomag árát bankkártyával a futárnak?

Igen. A GLS futárai fel vannak szerelve a fizetéshez szükséges eszközzel.

Értesítenek a csomagom érkezéséről?

Amikor átadjuk a futárcégnek a csomagot, email értesítést küldünk Önnek. A kiszállítás napján a GLS SMS-t küld az Ön által megadott kapcsolattartó telefonszámára, amiben benne lesz a szállítás ideje 1-3 órán belül megadva és a futár telefonszáma. Amennyiben a megadott időpont nem megfelelő, az SMS tartalmazza a futár telefonszámát, vele lehet egyeztetni. 

3. Termékekkel kapcsolatos kérdések

Nem vagyok biztos abban, hogy megfelelő méretet választok. Hol találok segítséget a helyes méret kiválasztásához?

Női és férfi pólóink átlagos európai méretezésűek, pulóvereink azonban nagyobbak a megszokott európai méretektől. Pontos méreteket az alábbi oldalon találhat: MÉRETTÁBLÁZATOK.

Amennyiben így sem biztos abban, hogy jó lesz-e a termék, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkon keresztül.

Mi a NÉGY MANCS PRÉMIUM GARANCIA?

Minden termékünre Négy Mancs Prémium Garanciát vállalunk, ami azt jelenti, hogyha Ön nem teljesen elégedett
a megvásárolt termékkel, küldje vissza részünkre és mi visszatérítjük vásárlásának teljes összegét.