Gyakran ismételt kérdések
Összegyűjtöttük a hozzánk leggyakrabban beérkező kérdéseket a rendeléssel, szállítással és termékinformációkkal kapcsolatban.
Amennyiben ezen felül bármilyen kérdése merülne fel, kérjük, írja meg ügyfélszolgálatunknak (ilovemydog@ilovemydog.hu) vagy keressen bennünket elérhetőségeink bármelyikén.
Tartalomjegyzék
1. Rendeléssel és fizetéssel kapcsolatos kérdések
2. Szállítással kapcsolatos kérdések
3. Termékinformációval kapcsolatos kérdések
1. Rendeléssel és fizetéssel kapcsolatos kérdések
Milyen fizetési módot válaszhatok a megrendelésemnél?
- Azonnal kifizetheti bankkártyával a rendelést a SimplePay rendszerén keresztül.
- Kiszállításkor a GLS futárnak is fizethet készpénzzel vagy bankkártyával.
- Előre utalás esetén a megrendelés leadása után küldünk egy emailt a számlával és a fizetési részletekkel.
2. Szállítással kapcsolatos kérdések
Külföldre megoldható a rendelés?
Sajnos megrendelést csak magyarországi címre tudunk postázni.
Mennyi idő alatt ér ide a csomagom?
A rendelés leadásától számított 1-2 napon belül általában feladjuk a kért terméket. Amennyiben ettől eltérő szállítási idővel tudjuk csak Önhöz eljuttatni a csomagot, mindenképpen jelezzük.
A GLS futárszolgálat a feladástól számított 48 órán belül általában kiszállítja a csomagokat, de előfordulhatnak olyan esetek (pl. Karácsony), amikor megnövekedhet a szállítási idő.
Fizethetem-e az utánvétes csomag árát bankkártyával a futárnak?
Igen. A GLS futárai fel vannak szerelve a fizetéshez szükséges eszközzel.
Értesítenek a csomagom érkezéséről?
Amikor átadjuk a futárcégnek a csomagot, email értesítést küldünk Önnek. A kiszállítás napján a GLS SMS-t küld az Ön által megadott kapcsolattartó telefonszámára, amiben benne lesz a szállítás ideje 1-3 órán belül megadva és a futár telefonszáma. Amennyiben a megadott időpont nem megfelelő, az SMS tartalmazza a futár telefonszámát, vele lehet egyeztetni.
3. Termékekkel kapcsolatos kérdések
Nem vagyok biztos abban, hogy megfelelő méretet választok. Hol találok segítséget a helyes méret kiválasztásához?
Női és férfi pólóink átlagos európai méretezésűek, pulóvereink azonban nagyobbak a megszokott európai méretektől. Pontos méreteket az alábbi oldalon találhat: MÉRETTÁBLÁZATOK.
Amennyiben így sem biztos abban, hogy jó lesz-e a termék, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkon keresztül.
Mi a NÉGY MANCS PRÉMIUM GARANCIA?
Minden termékünre Négy Mancs Prémium Garanciát vállalunk, ami azt jelenti, hogyha Ön nem teljesen elégedett
a megvásárolt termékkel, küldje vissza részünkre és mi visszatérítjük vásárlásának teljes összegét.